Eduroam

Często zadawane pytania

W jaki sposób uzyskać hasło do EDUROAM?
Przed pierwszym logowaniem do sieci lub w przypadku utraty hasła do EDUROAM, należy je ustawić w serwisie USOSweb: usosweb.ukw.edu.pl w sekcji „Dla wszystkich”.

Czy zmiana hasła do konta pocztowego/usosweb ma wpływ na poprawne działanie połączenia z siecią EDUROAM ?
Usługa EDUROAM korzysta z osobnej bazy danych w związku z czym zmiana hasła do konta pocztowego/usosweb nie powoduję utraty możliwości logowania do sieci EDUROAM.

Czy za pomocą hasła ustawionego dla EDUROAM będzie można zalogować się do pozostałych sieci bezprzewodowych ?
Niestety hasło ustawione dla EDUROAM dotyczy wyłączniej tej usługi. W przypadku potrzeby połączenia się z siecią bezprzewodową STAFF-UKW, STUDENT-UKW proszę skorzystać z loginu i hasła przypisanego do konta pocztowego/usosweb.

Podaję poprawne hasło a mimo to nie mogę się zalogować do sieci EDUROAM, co może być przyczyną ?
Przede wszystkim proszę sprawdzić czy został wprowadzony prawidłowy login, dla pracownika jest to login@ukw.edu.pl, natomiast dla studenta login@student.ukw.edu.pl.

Na liście dostępncyh sieci bezprzewodowych nie widzę sieci o nazwie EDUROAM, co mogę zrobić ?
Oznacza to, że w danej lokalizacji połączenie z siecią bezprzewodową EDUROAM jest niedostępne, ponieważ nie jesteśmy w stanie zapewnić 100% pokrycia sygnału we wszystkich budynkach naukowo-dydaktycznych należących do UKW.

Czy z usługi EDUROAM można korzystać w akademikach ?
Niestety w akademikach nie posiadamy punktów dostępowych w związku z czym połączenie z sięcią bezprzewodową UKW jest tam niedostępne.